O Mayi

Majino putovanje u zaboravljene tradicionalne vrijednosti

Kako su nastali Maya loves proizvodi

O Mayi

 

Nakon 15 godina radnog iskustva u korporacijama na poslovima marketinga, u klimatiziranim uredima i pod neonskim lampama, Majini prioriteti su se promijenili i jedina želja joj je bila raditi nešto što će je činiti sretnom i što će imati smisla, kako za nju, tako i za pojedince. 

 

Dala je otkaz, prijavila se na Hrvatski zavod za zapošljavanje i po cijele dane bez jasnog plana i smjernica svo vrijeme posvetila je svojim hobijima igrajući se pod suncem. Fascinirana prirodom i njenim resursima, Maja još od malena skuplja odbačene grane, naplavine, kamenje.. što god se nađe po putu kako bi im pronašla neku novu svrhu. Tekstura i toplina sirovine koja je gotovo vječna, za Maju ima preveliku posebnost i vrijednost da bi bila otpad. Iz tog razloga nastala je i prva mašna, spontano, radi komada stoljetne cjepanice koju je bilo pretužno baciti u vatru da izgori i nestane.
Školskom pilicom odstranila je oštećene dijelove i ostala je šnita hrasta koja je izgledom podsjećala na mašnu. Tada je nastala ideja kako iskoristiti komad drva, ali ne i za projekt jer u tom trenutku nije znala ništa o obradi drva niti šivanju. Nije znala ni da leptir mašne od drveta zapravo već postoje, pogotovo da su one u svijetu trend i već gotovo uobičajeni modni dodatak.

 

Drveni dio mašne je pobrusila, ali ostao je tekstilni kojeg je planirala sašiti u krojačkom salonu, što se ipak nije pokazalo isplativim pa je odustala i primila se igle i konca. A kasnije uz pomoć mamine prijateljice i šivaće mašine.

 

Prve mašne izrađivala je isključivo za prijatelje i na taj način ujedno neplanirano provodila testiranje tržišta. Vrlo brzo počeli su pristizati pozitivni komentari, reakcije i podrška koji su bili nužni vjetar u leđa da Maja u mašnama prepozna potencijal te o svojoj rukotvorini razmisli kao o malom projektu. Tek kada je, informirajući se o modnom dodatku, shvatila da se radi o artiklu koji ima istu priču i povijest kao kravate i da su one zapravo zapostavljen autohtoni hrvatski proizvod, Maja je odlučila staviti ih na tržište i pokušati vratiti im vrijednost koju zaslužuju. 

 

Modni dodaci za sve prigode, nose se na dvije strane i kompatibilni su sa svim modnim stilovima. Idealan su poklon za vašu dragu osobu, profinjeni su suvenir i uspomena iz Hrvatske, ali i originalan poslovni poklon.
Svaki proizvod izrađen je s puno pažnje i ljubavi, i s osmijehom na licu jer sreća je najveća kada radiš ono što voliš!

 

Gotovo godinu dana radila je na usavršavanju proizvoda, susretala se sa svim eventualnim komplikacijama i poteškoćama za koje je pronalazila rješenja, sanirala propuste. Kako bi cjelokupni proizvod dovela do najvišeg stupnja kvalitete izrade, nakon usavršenih vještina ručne obrade drveta (zahvaljujući prijatelju, izvrsnom mentoru i vrhunskom kreativcu), Maja je odradila i praktičnu nastavu u Udruzi Kamensko gdje je savladala sva potrebna znanja za izradu dijelova od tkanine i tekstila.   

 

Naziv, ali i cjelokupni imidž brenda poveznica su s legendom o nastanku i tradiciji darivanja mašni iz 17. stoljeća koja kaže da su žene vezivanjem marama oko vrata svojih zaručnika, iskazivale svoju ljubav i zapravo zauvijek ih vezale za sebe. 
Maya loves Mr. Bowtie mašne ujedno su i Majina osobna priča o ljubavi i životnim vrijednostima. Ali i najljepša oživjela uspomena na tatu i vrijeme provedeno s njim u najdražoj "igraonici", tatinoj tiskari prepunoj boja u kojoj je još kao malo dijete imala svoj radni kutak - kutiju s gomilom papirnog otpada u kojoj su nastajale njene prve rukotvorine, lutkice i cijeli mali svijet od papira.

 

Ni ljubav prema unikatima i suvenirima visokih estetskih kriterija nije slučajna. 

 

To je njen svojevrsni povratak radnim počecima iz studentskih dana, rezultat Majinog prvog zaposlenja i četverogodišnjeg života i rada u Poreču, Istarskom turističkom središtu. Upravo taj značaj suvenira i nacionalnih kvaliteta je (i 20 godina kasnije) vidljiv utjecaj njene prve šefice koja joj je svakodnevno na prodajnom mjestu, na kavi ili u ateljeu dok su zajedno radile bukalete, amfore i pekle keramiku, uvijek s jednakim žarom pričala o posebnosti unikata te nužnosti isticanja tradicionalnih vrijednosti i autohtonih proizvoda na našem tržištu.

 

Maja je za projekt Maya loves Mr. Bowtie dobila poticaje od Grada Zagreba na čemu je beskrajno zahvalna i Gradu, ali i Plavom uredu na podršci. 

Hvala od srca još jednom!!

 

A tko je Mr. Bowtie? 

Mr. Bowtie je poseban i vječan :)